HTML

bolygohollandi

Whatever you do in your freetime ... it's your business

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friendly fire

2008.11.07. 11:08 jobbunko

Költözés II.

Mint arrol mar korabban beszamoltam, ismet koltozesre kerult sor. Mivel mostanaban eleg nagy itt a joves-menes (lasd latogatok 1, 2) ket reszletben oldottam meg a dolgot. Aznap, amikor Fruzsiek elhuztak hetfon reggel, en delutan atkoltoztem a legszuksegesebb cuccaimmal. Ez egy 80 literes hatizsakba fert bele valamint a nem reg vasarolt biciklis taskamba. Igy a masnap erkezo Kajdat mar az uj helyen fogadhattam. Majd amikor O is magamrahagyott egy hettel kesobb hetfon, bedobozoltam a cuccaimat a regi lakasban es kedden kocsival atszallitottuk oket. Eloszor azt hittem, hogy soha nem vegzek a kicsomagolassal, de aztan az agynemuket betoltam az agy ala, a tobbivel meg viszonylag gyorsan vegeztem es nagyon otthonos lett a korlet. Raadasul azota az agynemuknek is talaltam helyet, szoval minden a helyere kerult. A neni pedig, akitol a szobat berelem es aki szinten a hazban lakik iszonyu rendes, kivanni sem lehetne jobbat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bolygohollandi.blog.hu/api/trackback/id/tr74755427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása