HTML

bolygohollandi

Whatever you do in your freetime ... it's your business

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friendly fire

2007.02.15. 16:48 jobbunko

Beruhazasaim

Tegnap penz allt a hazhoz: kiderult, hogy az otthon hetfon feladott lovet az otp mar szerdara atutalta az itteni szamlamra, illetve az egyetemtol is kaptam valami penzt, pontosan nem tudom, milyen jogcimen. Szoval most tele vagyok. Delutan el is mentem a bringa boltba, es megrendeltem a flottat: egy varosi es egy hegyi kerekpart (sic!). (Kepek: a varosi ennek a ferfi valtozata, a mountain bike pedig ilyen.) Holnap lehet atvenni oket, es akkor megszunik az allando gyaloglas.

Tovabba eletem elso eBay-es vasarlasa is folyamatban van, mar megrendeltem a termeket, jelenleg valahol Hong Kong es Eindhoven kozott van.

Most, hogy mar van mit a tejbe apritani, vegre megvehetem a feleves berletet is az egyetem sportcentrumaba, szoval nemsokara ujra sportos eletformat fogok folytatni.

Lakas ugyben: ugy volt, hogy tegnap megnezunk egyet, de vegul elmaradt, mert inkabb szulinapi tortazast tartottunk. Attettuk (valoszinuleg) holnapra. Fontos informacio meg, hogy mar nem ket haloszobas lakast keresunk, ugyanis csatlakozott hozzank Nadja, aki szinten nem elegedett a szobajaval, es szivesen lakna velunk.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bolygohollandi.blog.hu/api/trackback/id/tr2236913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buri 2007.02.15. 23:56:32

Ez a fényképezőgép *felettébb klassz*!
Nagyon tetszik. Igaz, hogy már most is remek fotókat készítesz (seggnyalás)

_Miquez_ 2007.02.16. 12:12:09

Hey, végül csak a Panasonic mellett döntöttél. Good call. Nadja beköltözik?? Nocsak, nocsak....ez kiváló hír....az apró kis félrértésekből, ajtórányitásokból, kedvességekből és cukkolásokból előbb utóbb kegyetlen málnázás lesz, én már látom ;)

tiber 2007.02.16. 15:09:46

Ha Nadja is megy, akkor megint elég 2 háló, vagy nem? (málnázás jó szó, kafa)

womack 2007.02.19. 09:58:12

ez eleg komolyan bonyolodik, de ki a szosz az a nadja? teszel fel kepet rola is? (egy apro eletrajzi elem ifjukori eletembol: az egyetem alatt miskolcon 2 lannyal laktam egy alberletben, egy evig. meg az is megtortent, amit nemhogy a lanyok, de meg en sem gondoltam!!) tibernek nincs igaza, kell neked egy harmadik szoba, amit kulcsra tudsz zarni belulrol, ha a csajok beindulnak...

tiber 2007.02.20. 16:01:02

Mi baj? Már 5 napja nincs új bejegyzés! Baj van? Beteg vagy? Dolgozni kell? Vagy megkted a cangát és elmentél kipróbálni és nem vettél karvastagságú láncot és ellopták és azon volt a táskád, benne a kulcsod és a most nem tudsz bemenni a szobádba és a szobádban van a laptop és nem jegyezted meg a kódot a bloghoz csak bele mentetted és most nem tudsz belépni?

jobbunko 2007.02.20. 17:23:27

Soha nem mentem bele a "kodot" :)

tiber 2007.02.22. 11:37:57

Ma sem történ semmi Hollandiában :(
Ebugatta, csak nem feladtad az írást? Kövezzük meg !!!
süti beállítások módosítása