HTML

bolygohollandi

Whatever you do in your freetime ... it's your business

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friendly fire

2008.11.07. 10:58 jobbunko

Latogatok 1.

Fu, mostanaban kicsit nagy volt a joves-menes errefele, ezert mindenrol csak kis kesessel tudok beszamolni. Eloszor is meglatogattak a Kozma noverek, akik kb ket hete erkeztek szerdan, es hetfoig maradtak. Mivel a munkahelyem nagyon kozle van a repterhez ki is mentem elejuk, aztan meg bementem egy kicsit az egyetemre. Este pedig egyutt randaliroztunk otthon. Aznap talan ki sem mozdultak a hazbol, leszamitva a kertunket, ahol meztelen csigakrol keszitettunk onarckepet.



Masnap, csutortokon mi, jomunkasemberek, dolgozni mentunk, a lanyoknak szabadfoglalkozas volt, ami nem is volt problema, John es Kieth az Egyesult Allamokbol epp Amszterdamban tartozkodott, veluk randiztak ott.

Penteken egyutt mentunk Utrechtbe, ahol nagyon jol elvoltunk, ettunk frissen sult stroopwaffelt meg talaltunk egy jo sorozot, ahol csak az volt fura, hogy a pincerlanynak nagyon rakoncatlan mellei voltak. Meg lehet, hogy a magam reszerol egyel kevesebb bolttal is megelegedtem volna, ahova csizmat venni mentunk be, de nem panaszkodom. Mostmar. Azt este - mint az osszes tobbi - nagyon jo hangulatban telt otthon oriasi zabalasok kozepette. A gyomrunkban a kovetkezo retegek kepeztek megemeszthetelen elegyet: fagyi - csipsz -fagyi - csipsz - nyaloka, habarcsnak meg sor.

Szombaton Hagaba mentunk negyesben, ahol eloszor Fru regi sulijara vetettunk egy pillantast, majd kimentunk a tengerpartra. Nem volt eppen strandido, de Hollandiaban oktoberben orultunk, hogy legalabb nem esik. Aztan egy rovid varosnezes utan nem tul keson hazaindultunk.



Vasarnap visszakisertem a lanyokat Amszterdamba, mert ez mar az utolso napjuk volt, es meg NEM VETTEK SEMMIT! NA, ezt nagy erokkel probaltak bepotolni :) Egy darabig birtam a gyurodest, de aztan inkabb beultem egy krimoba 2 db Magyar Naranccsal. Persze mire a voroslampas negyedbe indultak ujra elokertultem. Azt azert nem hagytam ki. Egy szexshopba is beterunk, ahol csuda dolgokat lattunk, de nem vettunk semmit. Csak majdnem.

Masnap reggel mikor elmentem dolgozni a lanyok meg csak ebredeztek, mert a gepuk csak kesobb indult Pestre. Szoval megint kiszoktem a melobol egy negyed orara, hogy elbucsuzzam toluk a repteren. Nagyon szuper volt, hogy itt voltak, igazabol nem is nagyon akartam visszaengedni oket.

Meg nehany kep.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bolygohollandi.blog.hu/api/trackback/id/tr63755411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odu 2008.11.07. 11:50:01

Baliii, mi se akartunk hazajönni, köszi mindent, szuper volt nálatok!!!
Várunk haza, itthon is tudunk azért majd randalírozni :)
süti beállítások módosítása